Monday, April 13, 2009

selepas sebulan bercuti...

ms aku balik kg cuti sem baru2 ni aku tinggal kt umah dgn mak aku je..
cian sgt kat mak dah la duduk umah sorg2,ntah mkn ntah tidak..adik aku yg kecik tu baru standard 1 tapi dh kena g asrama..cian sgt..tiap kali gi tgk kecik tu kt hostel mesti dia nangis nk balik..mak aku pun serba salah sgt aku tgk..mesti mak aku sedih sbb dh la duduk umah sorang2 pas2 anak yg kecik hari2 nk manja kena lak g duduk asrama..mmg aku mrh sgt.ni sume gara2 bapak tiri aku..langsung tk fikir apa org rasa..nama je cikgu tapi buat apa pun xnk fikir..aku sian sgt kt mak aku tu..makan hati smpai kurus..law aku taw la dari dulu ag nk jd mcm ni aku dgn adik aku xkn bg punya mak aku kawen dgn dia..rasa geram sgt..tapi itulah kehidupan..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails