Wednesday, April 29, 2009

sumthin' special...to whom..??me laaa

comel x..??
ni la teddy bear yg aku dpt masa b'day aku hari tu..
how i feel..??

of course la happy

happy mcm mn..?

hmm..happy yg teramat sgt tk dpt nk digmbrkn dgn perasaan..

huhuhuhu..

mcm dh kembali ke zaman kanak2 lak aku ni kn..
nk buat mcm mn kan aku mmg mcm ni..

whatever i do i'll feel sooooooo excited..

hahahahaha..

ni law my mom ada ni dh lama aku kena sekeh sbb dia pn rimas sket bila aku ni suka gelak2 n berperangai mcm budak2..
tapi slalunya dia xleh nk mrh pun sbb xsmpai ati tgk muka seposen aku yg comel lg cute ni...

hahahaha..perasan lak aku..
hmmm..rindu lak kt my mom....
tapi xpe..
nnt aku balik laaa...

k la nk prepare utk presentation sok..

huhuhuhu..
benci betol aku nk kena ckp2 kt depan...

tp xpe dh mmg bidang aku kan..

kuakuakuakua...










0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails